Icon Dzień Otwarty - lekcje pokazowe - dzieci i młodzież - 9 luty Czytaj więcej Icon Icon NOWE grupy dla dorosłych - zobacz gdzie możesz dołączyć! Czytaj więcej Icon Icon Urodziny dla dzieci/młodzieży Czytaj więcej Icon

Konkurs – Wygraj karnet na tańce dla SIEBIE i swojej BESTIE! – Regulamin

REGULAMIN KONKURSU
Postanowienia ogólne
§ 1. Definicje.
Poniższym, stosowanym w niniejszym Regulaminie pojęciom i zwrotom, nadaje
się następujące znaczenie:
1. „Organizator Konkursu” lub „Organizator” – PASSA PASSA DANCE STUDIO,
ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin.
2. „Fundator nagród” lub „Fundator” – PASSA PASSA DANCE STUDIO, ul.
Diamentowa 2, 20-447 Lublin, posiadający numer NIP 7132980677.
3. „Konkurs” – oznacza konkurs internetowy pod nazwą “Wygraj
karnety” odbywający się na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie,
prowadzony za pośrednictwem Portalu Facebook.
4. „Portal” – oznacza internetowy portal społecznościowy Facebook,
znajdujący się pod adresem internetowym www.facebook.com.
5. „Profil Fundatora” – oznacza zakładkę internetową (fanpage) stworzoną dla
potrzeb Fundatora i przeprowadzanego Konkursu w ramach Portalu, dostępną
pod adresem @passapassadancestudio na Instagramie oraz Passa Passa na Faceboku.
6. „Uczestnik” lub „Uczestnik Konkursu” – oznacza każdą osobę, która
przystąpi do Konkursu zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym
Regulaminie, spełniającą warunki określone w § 3 niniejszego Regulaminu.
7. „Komisja Konkursowa” – oznacza powołany na potrzeby Konkursu przez
Organizatora, spośród jego pracowników i współpracowników, kolegialny organ
właściwy we wszelkich sprawach związanych z przeprowadzeniem Konkursu,
ułożeniem zadań konkursowych, oceną udzielanych odpowiedzi, wyborem
laureatów Konkursu oraz w innych sprawach określonych w Regulaminie.
8. „Post konkursowy” – post z dnia 20.01.2025 r. , pod którym Uczestnik będzie
mógł przesłać odpowiedź na pytanie konkursowe. Post konkursowy znajduje się
na fanpage’u Fundatora.
9. „Regulamin” – oznacza niniejszy dokument wraz z ewentualnymi zmianami
do niego, wprowadzonymi na zasadach określonych w § 11 niniejszego
Regulaminu, regulujący zasady i warunki uczestnictwa w Konkursie oraz inne
kwestie wiążące się z przeprowadzanym Konkursem. Treść Regulaminu dostępna
jest na stronie Organizatora.

§ 2. Oświadczenia Organizatora
1. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.
2. Wszelkie informacje udostępniane przez Uczestników w związku z udziałem w
Konkursie przeznaczone są wyłącznie dla potrzeb Organizatora, a nie właściciela
Portalu.
3. Organizator nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za nieprawidłowe
działanie Portalu, w szczególności za ewentualne przerwy techniczne w jego
funkcjonowaniu.
4. Przystępując do Konkursu, Uczestnik akceptuje w całości treść niniejszego
Regulaminu i zobowiązuje się do przestrzegania jego postanowień, jak również
postanowień wszelkich regulaminów, procedur, zasad itp. dokumentów
obowiązujących na Portalu.
5. Przystępując do Konkursu uczestnik potwierdza, że spełnia wszystkie warunki
uprawniające go do udziału w Konkursie.
6. Konkurs organizowany na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie nie
stanowi jakiejkolwiek formy gier losowych, zakładów wzajemnych ani gier na
automatach w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach
hazardowych (Dz. U. nr 201, poz. 1540 ze zm.) i nie mają do niego zastosowania
przepisy wskazanej ustawy.
7. Konkurs organizowany na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie
stanowi przyrzeczenie publiczne w rozumieniu przepisów art. 919-921 Kodeksu
cywilnego.
Zasady przeprowadzania Konkursu

§ 3. Uczestnicy
1. Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie, osoby fizyczne, mające
pełną zdolność do czynności prawnych.
2. Organizator nie dopuszcza możliwości wzięcia udziału w Konkursie przez
osoby niemające zdolności do czynności prawnych lub mające ograniczoną
zdolność do czynności prawnych, a w szczególności przez osoby poniżej 18. roku
życia bez opieki. Osoby takie podlegają wyłączeniu z Konkursu, nawet w
przypadku uprzedniego uzyskania tytułu laureata, zaś nagrody nie zostaną im
wydane.
§ 3. W Konkursie nie mogą brać udziału:
1. pracownicy i współpracownicy Organizatora,
2. członkowie organów spółki będącej Organizatorem i spółek z nią
powiązanych,
3. członkowie najbliższej rodziny osób wskazanych w pkt. 1 i 2, przy czym, dla
potrzeb niniejszego Regulaminu, za członków najbliższej rodziny uznaje się:
małżonka, krewnych w linii prostej, krewnych w linii bocznej do drugiego stopnia,
osoby pozostające w stosunku przysposobienia oraz osoby pozostające w
faktycznym pożyciu.
4. osoby niezamieszkałe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
5. Zabronione jest wykorzystywanie na potrzeby Konkursu fikcyjnych profili na
Portalu.
6. Warunkiem uczestnictwa w Konkursie jest posiadanie zweryfikowanego profilu
na Portalu oraz posiadanie minimum 30 znajomych.

§ 4. Czas trwania Konkursu. Zadania konkursowe
1. Konkurs trwa do 07.02.2025 r. przy czym odpowiedzi można przesyłać
do godziny 12:00.
2. Zadaniem Uczestników Konkursu będzie:
– Zaobserwowanie naszego konta @passapassadancestudio.
– Udostępnienie postu konkursowego u siebie na stories Instagrama.
– Napisanie w komentarzu, dlaczego to właśnie Ty i Twoja przyjaciółka
powinnyście wygrać karnety do nas na zajęcia.
– Po wszystkim wysłanie nam w DM „ZROBIONE”.
3. Każdy Uczestnik może przesłać maksymalnie jedną odpowiedź.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do wyłączenia z udziału w Konkursie
zgłoszeń, zawierających treści wulgarne, obraźliwe, naruszających dobra osobiste
innych osób, lub uznane przez Komisję za słabej jakości.

§ 5. Wyłonienie laureatów i ogłoszenie wyników Konkursu
1. O wyborze laureatów Konkursu decyduje Komisja Konkursowa.
2. Komisja Konkursowa działa kolegialnie, na zasadach odrębnie ustalonych
przez Organizatora, przy czym zasady te nie muszą przybrać formy pisemnej.
3. Wyniki Konkursu opublikowane zostaną do dnia 14.02.2025 r. do godziny 23:59
na Profilu Organizatora, pod Postem Konkursowym w komentarzu laureata.
4. Komisja Konkursowa rozstrzyga ostatecznie wszelkie kwestie związane z
przeprowadzeniem Konkursu i wyłonieniem jego laureatów. Od decyzji Komisji
nie przysługuje jakiekolwiek odwołanie, za wyjątkiem możliwości złożenia
reklamacji przez Uczestnika na zasadach określonych w § 9.
5. Decyzje Komisji Konkursowej nie wymagają uzasadnienia.

Nagrody

§ 6. Katalog nagród
1. Nagrodą w konkursie są karnety taneczne na nowe grupy początujące ,tj;
High heels, Girly Style, Twerk, Gimnastyska z el. akrobatyki.
1. Pierwsze miejsce: karnet na miesiąc – 12 wejść – dla dwóch osób.
2. Drugie miejsce: karnet na miesiąc – 8 wejść – dla dwóch osób.
3. Trzecie miejsce: karnet na miesiąc – 4 wejścia – dla dwóch osób.
2. Organizator nie przewiduje przyznania nagród ex aequo.
3. Nagrody wskazane w ust. 1 nie podlegają wymianie na jakiekolwiek inne
nagrody rzeczowe ani na ich równowartość pieniężną.

§ 7. Poinformowanie laureatów i odbiór nagród:
a. Wyłoniony w trybie określonym w § 5 laureat Konkursu zostanie
poinformowany o wynikach Konkursu za pośrednictwem odpowiedzi pod jego
komentarzem w ciągu do 7 dni od dnia zakończenia Konkursu. Dodatkowo imię i
nazwisko laureata zostaną opublikowane na Profilu Organizatora.
b. Organizator ma prawo uzależnić wydanie nagrody od potwierdzenia przez
laureata swoich danych osobowych stosownymi dokumentami oraz dokonać
samodzielnie weryfikacji podanych danych.

§ 8. Postępowanie w zakresie przyznanych nagród w szczególnych
okolicznościach.
W przypadku:
1) niemożności skontaktowania się z wybranym laureatem Konkursu w sposób
określony w § 7 ust. 1 lub
2) nieprzesłania przez wybranego laureata swoich danych w terminie określonym
w § 7 ust. 2, lub
3) odmowy potwierdzenia przez wybranego laureata swoich danych osobowych
w trybie określonym w § 7 ust. 3 bądź stwierdzenie nieprawdziwości podanych
danych, lub
4) odmowy przyjęcia przez laureata przyznanej nagrody bądź jej nieodebrania w
terminie określonym na podstawie § 7 ust. 4,
Organizator Konkursu uprawniony jest do wyboru innego laureata spośród
Uczestników Konkursu bądź postanowienia przepadku przyznanej nagrody na
rzecz Organizatora, przy czym powyższe zależy wyłącznie od uznania
Organizatora.

Postanowienia końcowe
§ 9. Postępowanie reklamacyjne
1. Uczestnicy uprawnieni są do złożenia reklamacji we wszelkich sprawach
związanych z realizacją Konkursu, w szczególności, jeżeli Konkurs odbywa się
niezgodnie z postanowieniami niniejszego Regulaminu.
2. Reklamacje związane z Konkursem kierowane być mogą wyłącznie do
Organizatora, pisemnie na adres wskazany w § 1 pkt 1 bądź za pośrednictwem
poczty elektronicznej na adres e-mail: passapassadhl@gmail.com
3. Reklamacja powinna zawierać co najmniej: dane osobowe składającego,
nazwę, pod jaką składający reklamację występuje w Portalu oraz opis
zgłaszanych zastrzeżeń. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje
wymagają uzupełnienia. Organizator, przed rozpatrzeniem reklamacji, zwraca się
do składającego reklamację o jej uzupełnienie. Czas udzielenia informacji
uzupełniających przedłuża okres rozpatrywania reklamacji.
4. Reklamacje winny być zgłaszane najpóźniej w terminie 7 dni od dnia
stwierdzenia zaistnienia okoliczności uzasadniających ich złożenie.
5. Zgłoszenia reklamacyjne będą rozpatrywane przez Organizatora w terminie
30 dni od dnia zgłoszenia. Organizator zastrzega sobie jednak prawo do
pozostawienia reklamacji bez rozpoznania, jeżeli z jej treści wynikać będzie, że u
podstaw jej złożenia leżała nieznajomość postanowień niniejszego Regulaminu
lub przepisów prawa. Organizator może ponadto odmówić rozpatrzenia
reklamacji złożonych po upływie terminu wskazanego w ust. 4.
6. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail wskazany przez
składającego bądź listem poleconym na adres wskazany przez składającego, w
zależności od formy, w jakiej reklamacja została złożona.
7. Decyzja Organizatora w zakresie rozpatrywanej reklamacji ma charakter
ostateczny, co nie pozbawia składającego reklamację prawa do dochodzenia
przysługujących mu roszczeń na drodze postępowania sądowego.

§ 10. Dane osobowe
1. Wszelkie dane osobowe Uczestników podane przez nich w związku z
udziałem w Konkursie są zbierane i przetwarzane przez Organizatora zgodnie z
przepisami obowiązującego prawa.
2. Przystępując do Konkursu i akceptując treść niniejszego Regulaminu,
Uczestnik zobowiązany jest do wyrażenia zgody na przetwarzanie jego danych
osobowych dla potrzeb związanych z Konkursem oraz dla celów marketingowych
Organizatora, w tym na potrzeby związane z przyznaniem nagród. Zgoda na
przetwarzanie danych osobowych Uczestnika w powyższym zakresie ma
charakter obligatoryjny, a jej brak wyklucza możliwość wzięcia udziału w
Konkursie.
3. Dane osobowe Uczestników nie są ujawniane przez Organizatora osobom
trzecim, z wyłączeniem przypadków, gdy obowiązek ich ujawnienia wynikać
będzie z przepisów obowiązującego prawa bądź decyzji uprawnionego organu.
4. Administratorem przekazywanych danych osobowych jest Organizator.
5. Uczestnicy mają pełny dostęp i prawo wglądu do ich danych osobowych
przekazanych Organizatorowi. Uczestnik może w dowolnym czasie zaktualizować
swoje dane osobowe podane na potrzeby Konkursu. Ponadto Uczestnik może w
każdym czasie żądać usunięcia zgromadzonych danych osobowych go
dotyczących, ze wszystkimi tego skutkami, w szczególności ze względu na
postanowienie ust. 2 niniejszego paragrafu.

§ 11. Zmiana postanowień Regulaminu
1) Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany postanowień Regulaminu w
następujących przypadkach:
1. w razie zmian związanych z organizacją i funkcjonowaniem Profilu
Organizatora bądź Portalu,
2. w razie konieczności wprowadzenia nieprzewidzianych zmian w zasadach
konkursowych,
3. w razie potrzeby wprowadzenia zmian technologicznych,
4. w razie potrzeby dostosowania postanowień Regulaminu do przepisów
obowiązującego prawa,
5. w razie zaistnienia okoliczności siły wyższej.
2) Co do zasady, zmiany Regulaminu nie mogą prowadzić do pogorszenia
warunków uczestnictwa w Konkursie.
3) W przypadku planowanego dokonania zmian w Regulaminie, Organizator
poinformuje o tym niezwłocznie Uczestników poprzez publikację jednolitego
tekstu Regulaminu, uwzględniającego planowane zmiany na Profilu Organizatora,
na co najmniej 1 dzień przed planowanym wprowadzeniem zmian.
4) Warunkiem dalszego uczestnictwa w Konkursie jest ponowne zaakceptowanie
Regulaminu w całości, uwzględniającego wprowadzone zmiany. W przypadku
braku akceptacji zmian w Regulaminie, jest to równoznaczne z utratą statusu
Uczestnika.

§ 12. Pozostałe postanowienia
1) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za treści przekazywane przez
Uczestników.
2) Organizator nie ponosi odpowiedzialności za zachowania Uczestników
Konkursu ani za następstwa podjętych przez nich lub osoby trzecie działań, w
szczególności stanowiących naruszenie postanowień niniejszego Regulaminu,
postanowień wszelkich regulaminów, procedur, zasad itp. dokumentów
obowiązujących na Portalu oraz przepisów obowiązującego prawa.
3) Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania lub przerwania Konkursu bez
podawania przyczyny.
4) W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie znajdują
zastosowanie odpowiednie przepisy powszechnie obowiązującego prawa
polskiego, w tym w szczególności przepisy Kodeksu cywilnego o przyrzeczeniu
publicznym (art. 919-921 Kodeksu cywilnego).

W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. 
W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.